Freddie-Bus och Jullan-Gullan

Freddie-Bus och Jullan-Gullan är mina två härliga arbetskollegor.
Jullan har jag ju skrivit om tidigare, men Freddie är min söta gris som är så söt att man får hål i tänderna.
Jag springer runt och ropar "Freddie" ungefär 70 ggr om dagen, bara för att det är så roligt.
Säg Freddie med en svengelsk slang, det är skitkul.

Sen har jag ju glömt att tala om det viktigaste.
Några på jobbet (Jag) har startat ett band!
Birkas eget Husband.

Brittan på trummor, Jullan på bas, Malin på triangel och xylofon, Helena D på gitarr och jag är lead singer.
Namnet?

Jullan and the footfighterz.
Eftersom hela sjuka idén är min såklart, har jag bestämt att anställa en till lead singer med mig, och ska snart ha en audition med Freddie och Elin.
Så då blire bestämt vem som ska sjunga med mig.



Så mina vänner, glöm aldrig bort namnet:

Jullan and the footfighterz

Vi kommer bli stjärnor en dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Faaantastiskt... men jag kan inte spela Xylofon..eller triangel..

2008-09-29 @ 16:17:56
Postat av: FREDDIE

jullan and the footfighterz kommer ta över svensktoppen en dag, jag känner det på mig. Dock så är det en liten grej som saknas, du vet pricken över iet, såsen i grytan, handen i handsken, nämligen FREDDIE the leader of lead singerz!

2008-09-29 @ 16:36:36
Postat av: Sanna

Men Malinutta!

Klart du kan spela, det är ju bara att klinga då och då i triangeln när du tycker att det passar.



Och Freddie.

Det är ju JAG som är det leader of the lead singer.

Du kommer bara att bli näst laed singer.

Hahahahaahahah!

2008-09-29 @ 16:40:38
URL: http://Blogginnehavare
Postat av: jannica

Hoppas du får en bra fortsatt dag :) allt bra med dig idag?

2008-09-29 @ 18:00:57
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/
Postat av: mikaela

herregud så fin design :D

2008-09-29 @ 19:43:52
URL: http://mikaaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0