Dan före dan...

Hej mina underbara läsare,

Så skriver jag en sista gång innan det är dags.
Imorgon är det alltså dags för mig och några från jobbet att hoppa fallskärm.
På över 4000 meters höjd ska vi alltså frivilligt hoppa ur från ett flygplan.
Och dessutom betala för det.

Vi kommer att ses utanför terminalen imorgon klockan 8.00 och tillsammans åka en förhyrd buss till Västerås.
När vi kommer fram får vi dra på oss de sexiga hoppdräkterna samt mössa, och hakas fast i den personen vi ska hoppa med.
Sen följer en kort utbildning om hur vi ska göra, och sen in i planet som på ca tjugo minuter tar oss upp på rätt höjd.

Jag är inte rädd för att fallskärmen inte ska vecklas ut, utan jag är rädd för hur jag kommer ett reagera när jag står på flygplanskanten.
Tänk om jag blir helt panikslagen och blir helt vild.
Tänk om jag blir så galen så han måste slå till mig eller nåt, haha.

Jag vet att om jag klarar det och överlever kommer det absolut vara det bästa jag gjort.
Men jag ska ju som sagt överleva först...

Förlåt för mitt tjat.
Jag hör av mig imorgon efteråt. Tänk på mig imorgon.

Jag älskar er alla!




Bild tagen från www.fallskarmscenter.se

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Åh tack så mycket! Vad söt du är :)



Hoppas du får en jättetrevlig helg! Några speciella planer?

2008-09-20 @ 09:32:29
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0