Wednesday

Güten morgen!

Idag skiner solen och det är ganska skönt ute.
På väg till jobbet så blundade jag ett ögonblick, och det kändes nästan som om det var april, och hela sommren låg framför mina fötter.
Sen öppnade jag ögonen och jag insåg att det är oktober, och framför mina fötter ligger snart snö och slask och is på vägen.
Iofs så tycker jag faktiskt att vintern är väldigt mysig.
När det sena kvällar snöar stora fina flingor och man sitter i fönstret och tittar ut.
Och när det börjar nalkas jul, och det ska julpysslas, och stånkas och skickas ut julkort som man knåpat ihop själv, och försöka sig på att göra knäck.
Gud så mysigt!
Ge mig jul nu!





På fredag slutar våran underbara Vd, och vi ska ha party för henne på jobbet.
Känns så jäkla trist att hon slutar, för hon är verkligen en frisk fläkt på kontoret.
Hon kommer med roliga och galna idéer och gör Birka Cruises till ett bättre företag.
Så det kommer vara tråkigt, alla kommer sakna henne massor.

14 november sticker vi till Ullared och handlar julklappar.
Har en plats kvar i bilen, så vill nån åka med, säg till mig :)

Nu ska jag gå och röka, sen ska jag fortsätta att svara i telefon.

Vi hörs mina änglar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0