Underbara fredag

God förmiddag mina änglar.

Så var jag tillbaks på jobbet efter några dagars sjukskrivning, och det känns väldigt bra, det suger att vara hemma.
Dock är nacken inte bra, så nu ska jag ringa till läkaren och kräva att få bli röntgad. :)

I helgen ska jag jobba lördag, och på söndag är det dags för Kickis överraskning, jag vill så gärna skriva vad det är, men eftersom lilla Kickan läser min blogg ger jag tusan i det. Hahaha!

Idag är det totalt fullbokat. Jag ska sitta i incheckningen, och det kommer bli galet!

Nu ska jag jobba vidare :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänker på dig gumman =)

Du! Om vi inte har något för oss nästa fredag (31 oktober) har du lust att komma hem till mig på en enkel middag då? Eller en kaffebaileys i min fåtölj? =)

kram på re, å krya på dej!

2008-10-24 @ 13:48:05
URL: http://cilian.webblogg.se/
Postat av: Kicki

SÄG SÄG SÄG SÄG!!!!! ;)

2008-10-25 @ 17:17:38
URL: http://kickisbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0