Torsdag

Strålningen i axeln/nacken visade sig bli nackspärr.
Väldigt roligt...*Ironi*

Jag sitter som en jäkla flaggstång, spikrakt, kan inte vända mig normalt, och som grädden på moset sitter jag ju och jobbar framför en dator hela dagen.
Haha.
Så nu blir det tigerbalsam och vetekudde tills det är bra igen.

:)
Förlåt, jag ska sluta klaga.
Vart på möte med min chef och fick massa positiv kritik, och det är roligt.
Man blir så peppad att göra bra ifrån sig då.

Nu är det lunch om 30 minuter.
Jullan och jag ska springa och shoppa.
Hon behöver en body till 80-talsfesten på lördag, och jag ska handla en klänning.
Hittade en jättefin i svart spets.
Hoppas den passar.
Kicki vår babe fyller 22, och det firas med 80-tal!
Ska bli roligt.
Skickar över massa bilder på oss, så ni får se hur fina vi är.

Ska svara lite nu.
Vi hörs.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0