Sjukskrivning, 80-tals fest och partykryssning

God eftermiddag mina vänner.
Förlåt för dålig uppdatering.
Jag läser alla andras bloggar så mycket, så jag glömmer bort att uppdatera min egen.

I lördags var vi hos älskade Kicki som fyllde 22 år. Och hennes tema var 80-tal.
På med benvärmare och axelvaddar och tupera upp håret.
Var super roligt och alla var så fina. Har tyvärr än så länge inga bilder, eftersom min kamera ligger nere.

I söndags for vi på kryssningen som jag vann.
Vi hade så sjukt roligt, det var Cissi och jag.
Träffade massa roligt folk och drack massa drinkar i olika färger och former.
Mycket mycket trevligt. Önskar att alla kryssningar blir lika lyckade.
Det är dags för kryssning den 7 november igen, då med personalen. :)

Idag har jag vart till farbror doktorn med min nacke som fortfarande inte är bra.
Där fick jag sterila kvaddlar!!!!!!
För er som inte vet vad det är så sprutar man in koksalt precis under huden, ca 30 små stick med koksalt, och det gör så helvetiskt ont.
Det känns som om någon sitter med en tändare och bränner huden.
Men det ska tydligen får hjärnan att tänka på annat än smärtan i nacken, och det hjälpte lite grann, är inte lika stel, men det gör lika ont.
Jag blev också sjukskriven tom torsdag.

Bifogar några bilder från kryssningen som finns på www. finest.se


My name is Sanna,  I look like a orch.


Cissi och jag med en kille som var med. Han var trevlig och rolig och är tillsammans med en gammal klasskompis till mig. Visst är världen liten?


Cissi är en hottie. Här sitter vi i en hytt och dricker grogg, och by the way är det JAG som tagit den här bilden. :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, så du hittade bilderna till slut... så den där bilden på mig är inte allt för hemsk??? OBS OBS OBS:jag var full full full!!!

2008-10-21 @ 21:07:47
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0