Monday


Godmorgon mina vänner.
Så var det måndag igen då. :)

Jag har haft en av de bästa helgerna på länge.
I fredags hade vi för första gången på jättelänge en mysig hemmakväll.
Bara vi två, god mat och bra på tv.
I lördags vet ni ju vad som hände, och igår var det min födelsedag.
Jag väcktes med frukost på sängen och fick ett stort fång rosor.
På eftermiddagen kom alla släktingar förbi och jag fick massa fina presenter.
Av mina svärföräldrar fick jag ett jättefint halsband, av moster,kusiner och mormor fick jag presentkort på Gina Tricot som jag önskat mig, och av mamma fick jag en mjukiströja och massa strumpor.
Hade ju redan fått mina presenter av henne, så det här vara bra en liten bonus :)
Av pappa, Janis och mamma fick jag bidrag till fallskärmen, så jag hade inte förv'äntat mig nånting.
Pappa kom förbi på kvällen och jag fick fina blommor. :)

Nu är jag tillbaks på jobbet, och det är alltid lika roligt. :)
Snart är det lunch.
På lördag ska vi till kikckilickan på 80-tals fest, så fram med benvärmare och axelvaddar . Haha.

Bifogar några bilder från i lördags...


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0