Måååååndag igeeeeeeeen!

Åh! Tänk om jag kunde skriva äntligen fredag.
Men det är fortfarande måndag...

Dagen har fortlöpt ganska smärtfritt.
Det är helt galet lugnt idag, bara 800 pax bokade.

Efter jobbet ska jag hem till min muffins och laga mat.
Den ständiga frågan... Vad fan ska vi äta ikväll?
Det känns som om man aldrig kommer på nåt vettigt.

Förresten har jag kommit på en ny sjuk idé som jag vill göra.
Jag vill bestiga Kebnekaise.
Jag håller på forskar om det, och ju mer jag läser om det desto mer sugen blir jag.
Isåfall måste jag på allvar sätta igång med träning...
:D
Nån som gjort detta?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men kära storasyster, bestiga kebnekaise? jösses

2008-10-08 @ 14:05:13
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0