Lovley Monday

Halloj! :)

Eftersom de flesta av mina kollegor har en dålig dag, tänker jag vara den som har en bra dag.
Filmen jag tittade på i lördags var helt underbar.
Jag ömsom skrattade, ömsom grät.
Rekommenderas starkt!

Igår iaf var det dags för den stora överraskningsdagen.
Upp klockan 06.00.
Koka varm oboy, ta fram bullar ur frysen, klä på sig, och köra till Jullan och hämta henne.
Stannade till på Statoil för att köpa juice och jag köpte en skiva. En 3-cds skiva med bara 80-tals hits :D
Vi rockade hela bilresan.
Sen for vi och hämtade födelsedagsbarnet Pimpinetta Kickilickan i Tullinge.
Hon var nervös och väldigt nyfiken, men skötte sig ändå utmärkt när vi bad henne blunda för att inte se vad som stog på vägskyltarna.
Sen for vi ner till Södertälje för att lämna min bil och hämta Friday och hennes pappas bil som skulle ta oss ner till Oxelösund.
Kidnappningen hade börjat och framför oss hade vi ca en timmes bilfärd.

Målet var såklart Bodaborg.
Ett äventyrshus med "celler", ungefär som fångarna på fortet. Man skulle krypa, klura och klättra.
Vi var där mellan 09.30-18.00.
Och vi hade så satans roligt.
Det är ingen idé för mig att försöka beskriva cellerna för det går inte. Man måste uppleva det själv. Surfa in på www.bodaborg.se och kolla in bilder :)

Måste jobba nu, men lägger in bilder ikväll.. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0