Hurra Hurra Hurra!

För mig som fyller år idag! :)

Jag mår som förtjänat...(Skit) efter gårdagen bravader.
Vi var 13 tjejer.
Först gick vi på mysig italiensk returang och åt mat.
Sen for vi hem till mig där det dracks och sjöngs för fulla halsar. (Förlåt grannar)
Vi sjöng sing-star och drack bål och diverse medtagen alkohol.
Var superduper jättemysigt.
Och jag hoppas att alla hade lika roligt som jag.
Det var verkligen en lyckad tillställning.
Jag fick en massa fina presenter.
En jättefin stor tavla med Marilyn Monroe (Jag avgudar henne), tre flaskor vitt vin, presentkort på ticknet, jättefint ljus med ljusfat och ljuslyktor.
Janis kom med frukost på sängen imorse, han hade köpt färska frallor och blommor.
Och så fick jag igår en jättefin klänning som hade valt ut själv, samt tre par nya skor som vi ska köpa tillsammans. :)
Sen fick jag ju självklart fallskärmen av honom med.
Tack älskling, du är bäst!

Nu håller jag på bakar.
Klockan 15.00 kommer släkten och ska fira mig.

Bilder kommer när jag fått alla!

Tack alla underbara som var med och gjorde min kväll igår!


                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0