Fredag kväll

God afton! :)

Har ätit god middag med J och myst. Vi tittade på Idol, och blev båda besvikna över att Lulu åkte. Tycker att hon är superhäftig.
Kul med Abba-tema. Abba is the shit.

Nu ska Janis strax gå ut och dricka öl med några andra grabbar, och jag ska titta på en film jag velat se jättelänge. PS I love you.
Hört att den ska vara helt fantastisk, men sorglig.
Så jag ska breda ut mig i soffan med chips och choklad och näsdukar.
Återkommer med rapport om filmen:)

Ska fortsätta titta på Idol eftersnack nu, så vi hörs :)

Bifogar några bilder från 80-talsfesten i lördags hos Kicki.
Ser ni vilka våra karlar föreställer?



Sanna is a greenie. :)



Mina tre små gryn. Kickan, Friday och tant Jullan :)



Våra vackra män. Hahahahahahahahaha! Årets bild 2008.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och vad tyckte du om filmen???

2008-10-27 @ 14:03:48
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0