Underbara lördag

God afton!

Haft en lugn och skön lördag, tittat på massa braigt som vi laddat ner, och bara myst.

Nu strax kommer Danne och Jullan, vi ska ha en mysig parkväll med spel och goda drinkar i olika färger.

Syster min har kommit fram säkert i London och bor på ett vandrarhem i Kings cross med en massa skumma fransmän :)
Härligt att hon iaf kom fram säkert.

Nu ska jag fortsätta sippra på mitt vin och lyssna på bra musik innan de kommer.
Vi hörs!

Puss



                             Syrran och jag i somras.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

VI HAR FATT VARLDENS FINASTE LAGENHET I BAYSWATER!!!!



LOVE U SIS

2008-11-23 @ 18:18:34
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0