Tisdag

God morgon!

Fick en dålig start imorse. Satte mig på tåget och allt var frid och fröjd.
Vi stannade mellan Älvsjö och Årstaberg, och där stog vi still i 1 timme och 15 minuter!
Det hade blivit strömavbrott, så alla tåg mellan Årstaberg och Uppsala stog still.
Rätt komiskt.
Jag kom ca en timme försent till jobbet, och då hade jag ändå tagit två tåg tidigare än mitt vanliga eftersom förseningar är vanligt när det blir kallt.

Ikväll kommer mamsen på middag. Ska bli trevligt. Och så ska vi tvätta.
På lördag flyttar min lillasyster till London.
Hon ska jobba där tillsammans med en kompis, så nu vet jag vart jag ska hänga framöver, i London! :)
Kommer dock bli tomt utan henne, vem ska jag nu få råd om kläder av, och vem ska jag låna kläder av när det krisar?
Summa summarum är att jag kommer sakna henne.

Läste en sak i Aftonbladet idag, http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article3794423.ab
att Håkan i programmet Färjan på kanal 5 lockar fler folk till Cinderella.
Hur i helvete är det möjligt?
Karln är ju en manlig bimbo!
Han är ju så blåst så man blir generad bara av att titta på honom.
Tyckte att han var patetisk redan när han var med i Baren, men då var han 30 och det ursäktades lite mer då, men nu är han 40 och tror att han är världens snyggaste.
Förlåt för min reaktion men jag tycker verkligen att han är så pinsam.

Ska svara vidare lite nu, skriver lite senare. :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh så bra, då ska jag kontakta henne =)

självklart vill jag ses! mitt liv är nu i ordning, och har mer frihet än vad jag haft i hela mitt liv! lust att komma på middag hos mig, eller ska jag kanske kila över till huddinge nån dag???

skulle vara super!

kramar

2008-11-18 @ 17:26:37
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0