Sunny saturday

Eller inte, det spöregnar, men ändå, det är tanken som räknas! =)

Hej mina änglar.

Nu är jag tillbaka på stadig mark igen, och sitter på jobbet och väntar på stormen.

Kort om gårdagen.
Åtta kärringar, en stor bil, 100 mil, och ett fullpackat Ullared.
Det var jätteroligt, och jättejobbigt.
Vi sågs klockan 04.00 på parkeringen på Ikea i kungens kurva.
Jag körde första biten ner till Jönköping.
32 mil blev det. :)
På vägen ner dit stannade vi på tre Mcdonalds för att äta frukost, och först på det tredje försöket hittade vi ett som var öppet.
Sen tog min moster över körandet, och missade rätt avfart, så vi tog en omväg på "bara" tio mil.
Halv elva var vi framme i Ullared, och vi hade väl nån vision om att det inte skulle vara så fullpackat, eftersom det inte nyligen vart lön, och pensionärerna inte fått bidrag än, men tji fick vi.
 För det var fullpackat.
Har köpt en massa fina kläder och och massa fint till hemmet och alla juklappar är klara =)
Sen klockan tre åkte vi hem.
Alla var trötta som små grisar, men ändå vid gott mod.
Först vid 22.00 var tillbaka på Ikeas parkering.
Alltså, 8 kärringar, en stor bil och 100 mil.
Haha, vi förtjänar diplom eftersom att endast 4 av oss kunde köra.

Nu sitter jag som sagt på jobbet, en helt fullbokad båt, och väldans massa grupper.
Ruschen kommer vid 17.00.

Vi hörs bejbs.
Pussimuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0