Söndag

Så var det söndag igen.
Känns verkligen inte som att jag har haft helg och vilat upp mig, snarare tvärtom.
Först en galen dag i Ullared som resulterade i att jag var vaken i nästan 22 timmar, sen jobb igår och middag hos goda vänner, och som slutade ca klockan 2 inatt.
Och så jobb idag, massa griniga och oförskämda pensinärer. Bläää.
Jag är irriterad, och trött.
Och imorgon börjar en ny arbetsvecka.

Positivt är att det snöade idag.
Mysigt värre :)

Snart får jag julpynta hemma också.
Jag vet att man inte ska börja innan första advent, men jag kan inte låta bli.

Nog om det, imorse plockade jag upp alla fyra proppfulla kassar från Ullared.
Roligt att se allt man kastade ner i vagnen.
Alla julklappar skickade jag ner i en kasse, och Janis julklappar har gömt på ett värdelöst ställe.
Och ikväll när jag kommer hem tänkte jag försöka röja lite hemma, det ser ut som ett bombnedslag, helt ärligt.
Och så har vi enroma problem med äckliga vidriga bananflugor.
Trots att vi jämt diskar efter oss och inte har nån mat framme så är de där iallafall de äckliga krypen.
Nån som har nåt tips på hur man får bort de?

Måste jobba vidare.
Vi hörs!
PussiMussi

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Nu är finalisterna i den stora Hår-Bloggtävlingen utvalda i "Add youre hair style" Gå in och rösta på din favorit! Ha en trevlig kväll!

2008-11-16 @ 18:10:05
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Hej hopp!

Kom på en sak, hur fick du din blog sådär fin? Tänkte att min är ganska tråkig...

hjälp sökes. Hur fick du hjälp med din nu igen?

kram

2008-11-17 @ 15:57:50
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0