Snö!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar!
Underbart!
Love it, love it, love it!

Sitter på jobbet med världens huvudvärk, och har bara sovit en timme inatt, men jag är glad ändå :)
Slutar klockan 17 idag och det är inte illa.

Syster min har fått lägenhet nu, så det känns superkul för henne.
Tror att jag ska komma och våldgästa de senare under våren. Moaha.

Igår var jag grymt huslig och gjorde söndagsstek!
Och ta mig tusan, den blev godare än både farmors och mormors. :)
Gissa om jag är stolt.
Janis åt massor, så jag tror att jag lyckades.
Wiee.

Ska svara vidare, vi hörs snyggos!
Puss

                              

                              Danne och Janis på Kickis 80-tals fest. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0