She's back on track!

Okej, nu är jag snart mitt vanliga jag igen.
På god väg iallafall.
Bort från rykten och skitsnack och patetiska kollegor.
Jag har ju faktiskt världens bästa vänner och världens bästa sambo/fästman.

Imorgon, eller inatt snarare rullar vi mot Ullared.
Ska bli så roligt.
Jag har köpt en skiva med tre cd's med bara åttiotals-låtar.
:)
Eftersom att jag ska köra själv i tre timmar så känns det nödvändigt.

Idag är dagen full av möten.
Massa grupper som ska checkas in, och nästan fullbokad båt.
Ni vet väl vem ni ska kontakta om ni ska ut och kryssa med Östersjöns enda kryssningsfartyg? :P
Hahahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

hahah ja eller hur, tycker du jag ska skaffa såna brallor? :P

2008-11-13 @ 14:48:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Du har så rätt så :P Jag fattar inte heller hur man får för sig att gå ut i ett par såna byxor

2008-11-13 @ 15:27:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0