Onsdag

Förlåt min kära för dålig uppdatering.
Jag har varken haft tid eller lust att blogga för det har vart ganska mycket...

Kryssningen var rolig, jag hade roligt och de jag var med hade roligt.
Tyvärr var det några andra här på kontoret som misskötte sig rejält.
Bla en person i medelåldern som kröp i korridoren, och somnade, och allmänt bara gjorde bort sig.
Två stycken "vuxna" människor som höll på banka på hos andra fullt betalande gäster mitt i natten och bara betedde sig som svin.
Inte nog med det, det sprids rykten. Hela kontoret pratar om saker som de tror sig veta om.
Dock tänker de inte på konsekvenser de får för oss andra, och framför allt de som det pratas om.
Har varit lite möten och så där, men nu börjar det lugna ner sig.

Nog om det.
På fredag rullar traktorn mot Ullared med mig bakom ratten.
Vi har hyrt en minibuss för nio personer, och jag ska köra första biten.
Haha.
Jag tror att det kommer bli roligt.
Nu måste jag jobba vidare.
Vi hörs bejbs!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ååå ullared!! så kul ju =)

2008-11-13 @ 10:46:15
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0