Julkonsert, viktras och huvudvärk

God förmiddag mina kära läsare,

Igår var det alltså julkonsert i Globen för medmera medlemmar.
Jag tycker att den var jättebra, bra artister och bra låtar.
Jag är extremt svag för Andreas Johnson, han är grym..
Han är guds gåva till kvinnorna. :)

Idag har vi haft möte precis, och mer möte blir det i eftermiddag.
Imorgon är det äntligen fredag!

Hmm, det är nåt skumt med mig och min kropp förresten...
Jag har helt plötsligt gått ner 4 kg!
Och jag som kämpat som ett djur för att gå upp i vikt eftersom jag alltid varit så jäkla smal.
Men så går jag ner i vikt helt plötsligt, och det är inte så att jag levt nyttigt, snarare tvärtom.
Mina jeans sitter som hösäckar...:(

Har tyvärr inget mer roligt att skriva, så vi hörs.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0