I'm pissed.

Som jag nämde tidigare ligger jag i en tvist med ett företag.
Jag har pratat med både inkasso och konsumentombudsmannen i Huddinge, och jag har faktiskt fått det bekräftat att jag har rätt.
Till och med Inkasso är beredda att bråka för min skull. :)
Hur ofta är man polare med Inkasso liksom...?
Iaf, för att göra en lång historia kort, jag beställde en maskeraddräkt 9/9 eftersom Jullan fyllde 20 och skulle ha maskerad.
När jag beställde stog det att varan fanns i lager, och skulle skickas inom fem arbetsdagar, men jag hörde ingenting mer efter det, så den 19/9 när jag fortfarande inte hört nåt mailar jag till de och avbryter min leverans.
Den 2/10 får jag en avi från posten att jag ska hämta ut mitt paket, och i mitten på oktober kommer en lapp från inkasso...
Trots att jag avbrutit min beställning.

Nog om det.
Som vanligt är helgen helt fullspäckad.
På fredag är det Tjejkryssning med killinslag.. Aka personalresa.
Som vanligt kommer det bli helt galet, och alla håller redan på att ladda.
På lördag fyller Cissis lillebror Pontus 18 år, så då ska vi till Fridhemsplan och fira honom, och så på söndag fyller min sambo år och hans tvillingbror, så då ska det firas, och jag ska fixa massa mat. VI ska vara hemma hos deras föräldrar och fira de, men jag stå för morotstårta och bulgursallad.
Blir nog bra. :)

Ska gå ut och röka nu, och sen fortsätta jobba, det ringer mycket idag...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo det är så att min bror fyllde år i augusti men vi har inte hunnit fira honom än ;) men den lille stackaren måste ju få firas!

ska bli kul att du kommer!

kram kram

2008-11-05 @ 12:44:00
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0