I'm pissed, igen.

Jag är så trött på alla jävlar på det här jävla företaget som håller på lägger sig i andras grejer och skvallrar och har sig.
Inför kryssningen imorgon var alla så taggade, men det är som bortblåst nu.
Jag skulle dela hytt tillsammans med min chef. Vi har en väldigt bra kontakt så det blev liksom självklart att vi skulle dela hytt.
Och så börjas det pratas.
Det roliga i det hela är att min chef är manlig, men homosexuell, han är gift med en man, och jag är förlovad.
Folk verkar tro att han helt plötsligt har blivit straight, och att jag vill ha löneförhöjning.
Kul att vissa har såna tankar om en.

Som tur är har det löst sig nu, så jag kommer sova tillsammans med Freddie och Elin, så jag kommer ha jätteroligt ändå.
Men bara grejen, man gör fan inte så.
Bara för att några klimakteriekossor antagligen är avundsjuka?

Älskade läsare, förlåt mig för mitt fula språk, men jag är arg och besviken.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Taskig uppdatering här må jag säga :-(

Du skriver ju jättebra.

Puss från Mamsen

2008-11-29 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0