1:a Advent

Goderafton!

Så var det då 1:a advent idag.
Vi har grävt fram alla ljusstakar och söta små tomtar, och bytt gardiner till juliga, och bakat lussebullar.
Janis farfar var på adventsfika, och första ljuset tändes.
Nu på kvällen har vi haft smyckesparty, och jag har köpt fina smycken.
:)

En mycket lyckad dag, mysig och lugn.

Bifogar några bilder. :)



Jag gick emot strömmen iår, och bakade lussebullar! :)



Vårt fina köksfönster. Ljusen ser levande ut, Haha!



Första adventsfikat. Kolla in vår adventsljusstake, jag går mot strömmen igen och dissar mossan, och fyller den med godis!



Farfar Åke och jag :)



Mitt hjärta med sin farfar.♥


Det var allt för denna gång.
Ha en fortsatt underbar kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysiga bilder!

2008-12-01 @ 16:45:44
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0