Underbara helg...

Åh vilken kanonhelg  som passerat!

I fredags var Birka inbjudna på Blue moon bar, för att fantastic Four hade en spelning.
Så efter jobbet satt vi på kontoret och gjorde oss vackra, hade släpat med spray, smink, kläder, plattång.. Ja, allt som tänkas kan.
Resultatet blev jättebra!
Vi var jättefina allihopa :)
Inne på Blue Moon fick vi gratis drinkar, och sen dansades det en del.
(Jag såg schlagerbaren och min kväll blev riktigt lyckad!)
Sen i lördags morse bar det av till Skogshöjds Spa i Södertälje.
När vi förlovade oss för snart ett år sen fick vi ett presentkort av våra föräldrar på en romantisk weekend.
Så vi fick champange och rosor på rummet, all mat och en 70 min lång behandling som vi gjorde tillsammans.
I söndags la vi till och valde varsin 50-minuters behandling.
Så jävla underbart!
Jag har aldrig varit så len som jag är nu.
Världens bästa avkoppling :)

Nu var det tisdag igen då.
I går var vi och klippte oss.
Jag tog bort ca en decimeter, så nu är jag korthårig :)
Janis blev också jättefin.

Och så på fredag tar min älskade syster studenten!
Kommer bli så jävla roligt!
Har världens finaste klänning, och vi ska parta så mycket!

Bilder kommer! :)


Kommentarer
Postat av: queenpeach

låter som en kanonhelg! Kolla gärna in min webshop där du hittar klänningar som ingen annan i Sverige har:D

2008-05-27 @ 09:51:55
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0