Torsdag

För första gången någonsin fick en kund mig att gråta idag.
Men inte för att kunden var dum eller så.. Tvärtom.
Hennes syster skulle ut och åka med oss i juni tillsammans med sin man.
Hon skulle Dubbelkryssa och hade betalat ganska mycket för den här resan.
Och så ringer systern, och talar om att vår kund har avlidit, 45 år gammal.
Igår, på ett flyg på väg till Cypern.
Hon hade fått en hjärtinfarkt.
Systern grät i telefonen.
Så otroligt sorgligt.
Världen är orättvis.

Sen fick vi går veta att Kicki ska sluta på jobbet.
Det är helt galet sjukt piss tråkigt.
Jag kommer sakna henne massor!

Nu ska jag äta lunch, och rycka upp mig!

:)


----------------------------------------------

Nu känns det lite bättre!
Behövdes nog lite mat och kärlek från mina kollegor.
Imorgon ska vi på party hos Jullan.
Och imorgon är jag leeedig!
Ska bli såå skönt.
Ska ju vara hundvakt åt Tjalle, så det kommer bli full fart :D
Nu ska jag fortsätta svara.

Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Kommer att sakna dig också, men du ska inte tro att du slipper mig bara för att jag slutar! Kommer att hänga med er på era after work, om ni tar er utanför terminalen, för jag tror inte att jag får vara med där.. och så ska vi ju faktiskt fortsätta att ha kontakt med varndra också =) Du är toppen!

2008-05-16 @ 12:09:00
URL: http://kicki.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0