Sweet Tuesday!

Jag älskar att läsa andras bloggar så förbannat att jag glömmer bort min egen :)
Bra där!

Helgen har vart helt jävla underbar.
Vi åkte ut till landet efter jobbet i fredags, och i lördags var det massor av sol i den underbara försmaken av sommaren.
På kvällen hade vi middag för lilla mammsen som fyllt år.
Så vi var ungefär 12-13 personer.
Mycket trevligt.
I söndags blev det ännu mera sol, och trädgårdsarbete.
Men solen tar rätt bra även om man inte ligger och pressar :D

Igår var vi och tittade på bil, för vårt kräk till bil bara strular.
Den vi tittade på var en Ford Fiesta, den var röd, men jättesöt :)
Dock var inte janis lika imponerad, eftersom han är en pedant utan dess like när det gäller bilar.
Men nu har vi en vecka på oss att tänka, så vi får se.

Den 30 maj tar min syster studenten.
Liten blir stooor!
Gud vad avundsjuk jag är!
Världen roligaste dag.
Vi ska då vara ute på landet med en massa inbjudna folk, så det kommer bli skoj.

Men nu måste jag fortsätta jobba!

Pusss! /Sanna-Banana

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Lindy

Tack så mycket!
Ha det underbart!

2008-05-13 @ 10:52:34
URL: http://www.metrobloggen.se/pinklady
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vilken härlig positiv anda du har här inne tjejen ! underbart! =)

kram

2008-05-13 @ 19:25:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0