Tupperware-party!

Igår kväll var vi bjudna på middag hos mor.
Mkt trevligt, med god mat och schlager.
Sen gick min karl ut med syrran på krogen, så mamma och jag tittade på en bra film och myste.

Idag har vi städat som galningar och bakat, för jag har haft hela lägenheten full med folk.
Har haft Tupperware-party!
Galet roligt.
En massa damer och jag :) 13 stycken blev vi närmare bestämt.
Det tjattrades en hel del kan jag lova.
Bla diskuterades kryssningen som kommer äga rum på skärtorsdagen! :)

Så var det slut på den underbara helgen, alldeles för fort.
Imorgon börjar en ny jävlig vecka.. Gaaah!





                     image2


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej men hej kära storasyster.

2008-03-03 @ 21:12:15
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: Lindy

Alltid tråkigt med disk....
Tur att det är roligare att baka och laga mat...=)
Det är två av mina intressen plus att bakning är mitt yrke.

Hittade du nått kul på ditt tuperwareparty?
Jag har aldrig varit på något sådant, inte på sexparty, ljusparty och allt vad det finns heller.

Ha det underbart!

2008-03-05 @ 19:26:43
URL: http://www.metrobloggen.se/pinklady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0