Sjuk !

Jag är sjuk! :(

Har åkt på magsjuka av värsta sorten, kan möjligtvis vara influensa.
Gaah, det är vidrigt. Jag får inte ens behålla vatten. Plus att jag blivit superförkyld, så jag kan inte andas ordentligt.
Hade ont i korsryggen inatt, så vi började fundera på om det är mina njurar som spökar igen, men idag var det lugnt.
(Bara för att beklaga mig lite)

På fredag ska jag på tjejkväll hos Kicki med några andra från jobbet. Ska bli jättekul! Så är jag inte frisk tills dess skjuter jag mig själv..

Nu orkar jag inte sitta vid datan mer, så nu ska jag krypa ner i mitt täcke i soffan. :)

Puss!

475399-4

Kommentarer
Postat av: Lindy

Din stackare, du får krya på dig!!!

Jo, jag trivs jättebra med att vara bagare/konditor.

Den oskupan har jag hört en massa bra om på jobbet, tydligen rätt många där som har den...

Ha det så bra och hoppas att du mår bättre nu!

2008-03-06 @ 16:14:55
URL: http://www.metrobloggen.se/pinklady
Postat av: Pernilla

är du skön på riktigt eller? hon är ju hur snygg som helst!

usch, jag ska då inte komma hem till er på länge. isch! dö inte!

2008-03-06 @ 21:28:22
URL: http://pernillas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0