Tisdag

Äntligen har bloggen blivit flyttad, så nu kan jag skriva igen :)

I torsdags var vi på studentmottagning hos barndomsvännen Simon.
Var mycket trevligt och massa god mat.
Efter mottagningen åkte vi hem, och mötte Jullan och Danne.
Killarna skulle ut på krogen så Jullan och jag tittade på Sex And The City och rökte vattenpipa och åt bantarchips.
Var jättemysigt!

I fredags jobbade jag till 18, sen åkte jag till Stuvsta där Danne och Jullan plockade upp mig och vi for ut till landet.
Vi lagade supersmarrig mat, det blev förrätt och varmrätt och efterrätt, hela grejen!
Vaddå vuxenpoäng?!
Till förrätt blev det crustader med skagen och Cinzano Asti till, och till varmrätt blev det bulgursallad med grillad rostbiff, och till efterrätt blev det morotskaka.
Kvällen blev verkligen superlyckad, med massa skratt och roliga spel.
Helt perfekt!
Love you!

I lördags åkte vi på kryssning med Janis jobbarkompis Karro och hennes kille Shawn.
Det var också trevligt, men det blev lugnt.
Vi hade whiskey-provning med Jenny på jobbet och det blev lite dansande ;)

I söndags kom vi hem och slängde oss i soffan och tog det lugnt.

Ikväll är det ju Sveriges första match i fotbolls-vm.
Jullan och Danne kommer över.

På torsdag åker jag på kryssning igen med Julia.
Massa Jullan just nu :)
Helt fantastiskt.

På fredag jobbar Kicki sin sista dag :'(
Så då ska vi ut massa på jobbet och äta, sen blir det krogen efter.

Nu sitter jag på jobbet som vanligt.
Räknar ner till lunchen, är så galet hungrig.
Gaah.

Vi hörs mina lovers!


                                                                                 None
                                                                      + Mina tjejer och jag :)
                                                                       - Nu blir 3 stycken 2 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0