Onsdag

Härliga Onsdag!

Igår vann vi över Grekland med 2-0!!!
Så jäkla gött.
Vi hade lite folk hemma, så stämmningen var på topp.
Ölen flödade och mansrösterna dånade.

Ikväll ska vi till mamsen på middag.
Hon ska opereras imorgon bitti, och jag åker ju på x-ning imorgon så jag kan inte hälsa på henne förräns på lördag :(
Lilla mamma, håller tummarna för att allt kommer gå bra och att hon slipper må dåligt. <3

Nu sitter jag och tittar ut över ett regnigt Stockholm och hoppas att ett enormt åsk-oväder bryter ut så luften blir lite lättare.

Ha en bra dag alla läsare :)


                                                                           None
         Ett litet ihopklippt på min familj. Mamma och syrran, janis och bebissyster Josefine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0