Lördag

Förlåt för dålig uppdatering!
Som sagt, det är så jäkla roligt att läsa andras bloggar, så jag glömmer totalt bort min egen :)

Midsommar spenderades ute på landet med alla nära och kära.
Allt var supermysigt, och vi tjejor sprang med blomsterkransar i håret :)
Vi spelade brännboll och åt en jäkla massa mat, och drack helt galet mycket alkohol och bara socialade.
Hur mysigt som helst.
Framåt 2 på natten åkte maten fram igen, denna gång för alla hungriga fylleskallar.
I lördags var vi på sex and the city premiären.
Den var helt klart årets bästa film, och jag grinade så tårarna sprutade.
Den var så bra!

I söndags for vi på x-ning, mamma, jag, syrran, moster, kusin och kompis till syrran.
Blev lite av en partykyssning, men jag mådde dock dåligt, så det blev rätt tidigt för mig.
Men det handlades massa smink och parfymer och alkohol och ciggaretter, precis som det ska göra på en tjejkryssning.
Och så drack vi massa goda drinkar i olika färger.

Annars har det vart rätt lugnt, jag var sjuk torsdag och fredag, och egentligen idag också, men jobbar ändå extra för att vi behöver pengarna.
Men det är lättförtjänta pengar, för det ringer ingenting :D
Slutar klockan två och då ska vi ut på landet och fita Michelle.
Ska bli så skönt att komma dit och bara sola och koppla av.

Nej, det var väl allt från mig.
Ska jobba vidare nu med lite namnlistor :)

Lovar att uppdatera snart :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0