Åh vilken mysig helg!

Ännu en underbar helg har passerat.
I fredags tog ju då lillasyster studenten!
En mycket trevlig dag, med alla nära och kära.
Vi blev 40 personer under vårt party-tält på landet.
Hon fick massor av fina presenter, glasen hon fick av oss var mycket uppskattade :)

I lördags stog jag i kungsträdgården och representerade Birka.
Det var jätteroligt, men helt galet jävla varmt.
Vid fem kom pappa och janis, så då gick vi till Nybrokajen och drack öl.
Sen gick vi och åt mat.
På kvällen åkte jag ut till landet och firade Ullis som fyllde 40.
Väldigt trevligt, vi drack groggar och socialade.

Igår solade mamma och jag.
Låg och pressade, och det har gett resultat, jag är faktiskt lite brun :)
Nu sitter jag på jobbet.
Imorgon ska kicki och jag spring vårruset.
Ska bli jättekul, vi är många från jobbet.
Och sen blir det piknic efter.

Och på torsdag tar Simon studenten, så då ska vi dit.
Som vanligt blir det en fullspäckad vecka.

(Bilder kommer från helgen)

Keep in touch!


-------------

22.24

Laddat upp bilder från helgen. :)



               
                          

Bild 1: Min något berusade vackra sambo.

Bild 2: Syster-Yster

Bild 3: Mina vackra små-systrar

Bild 4: Jag och lillsyrran. Visst är vi lika? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0