Underbara jävla fredag!

I'ts fuckin Friday! :D

Är inte detta veckans absolut bästa dag?
Man vet att det väntar två lediga dagar och det är nån speciell känsla just på fredagar.

Jag sitter på jobbet och äter Sugar Snaps och dricker yougurt med persikosmak från Willys.
Smarrigt värre. :)
Det blev ingen tvättning igår, lata som vi är.
Vi gick och bokade om tiden till på söndag, och så gick vi hem och somnade i soffan ist.
Båda två somnade runt åtta och så väckte Janis mig vid halv fyra imorse. Haha, vi hade sovit i soffan i 7 och en halv timme.
Jag fattar inte hur vi lyckas, det är andra gången den här veckan.
Och ändå när man vaknar på morgonen och ska gå upp, är man lika trött, fast man sovit hur länge som helst.

Nu ska jag jobba vidare.
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0