Torsdag, Pannkakornas dag!

Godmorgon världen!

Det är grymt väder ute, solen skiner, måsarna skriker och vattnet kluckar.
Och jag sitter instängd på kontoret!
Gaaaaah.
Jag vill ut, ut och sola och bada och äta smältande glass i solskenet.

Jag vet att jag är tjatig, men det smärtar i min arma kropp när jag tänker på att jag har semester from imorgon.
Hur ska jag få tiden att gå?

Imorgon åker som vi som sagt på weekend-x till Visby och till Tallin.
På lördag när vi kommer fram till Visby ska vi hyra bil på Mickes biluthyrning och åka till Tofta strand och lägga oss och grillas.
Det ska bli så helt förbannat galet mysigt, och jag räknar nästan minuter.

Ikväll tror jag att vi ska after work igen.
Har iaf släpat med en jävla massa cider och hoppas på att alla andra är lika taggade som jag :)
Det blir isf på terassen som vanligt, och den här gången har jag tagit med kameran, och den här gången tänker jag inte bli lika full.
Haha!

Nu ska jag tråka vidare, och pga min rastlöshet kommer det nog bli fler inlägg under dagen!
Puss!


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0