Torsdag

Tjoho! :)

Idag har jag dragit på mig min allra fin-fulaste tunika, och solglasögon, och humöret är på topp, för det är ju SOMMAR!
Solen skiner, måsarna skriker, det luktar salt från vattnet och jag höll inte på att bli överkörd av en buss imorse :)
Idag kommer att bli en grym dag.

Men nu kom jag på att vi har tvättstugan ikväll, och att vi har 6 fulla Ikea-kassar med tvätt, så humöret sjönk lite grann. Haha.

I helgen ska jag jobba på lördag, och eventuellt till Jullan på kvällen.
Om allt går enligt planerna ska hon ha lite Party party.
Annars är inget bestämt i helgen, kanske försöka sola lite om vädret tillåter.

Nu ska jag fika.
Puss

                                                     None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0