Onsdag

God morgon mina änglar!

Ännu en arbetsdag är här.
Bara två dagar kvar nu.

Jag saknar Jullan på jobbet!
Hon är på semeter, och lever livets sköna dagar.
Å andra sidan har jag både Frida och Ida här som förgyller mina dagar :)

Igår när vi kom hem från jobbet började vi lagat mat, och så slängde vi oss i soffan och gluttade på DN-galan,
men vi somnade ganska snabbt båda två, och låg i varsin del i soffan och snarkade som grisar.
Jag vaknade dock vid tjugo över åtta och fortsatte titta på friidrotten, medans Janis snarkade vidare.
När det var slut, var jag alldeles för pigg för att sova så jag hyrde 10 orsaker att hata dig.
Den är så söt den filmen :)
Man blir glad av att se den.

Idag är en trist dag.
Det ringer nästan ingenting och vi har inga planer inför kvällen.
Vi kommer att somna i soffan ikväll också. Haha.
Jag funderar på om jag ska baka bullar ikväll, bara för att ha nåt att göra.


Ska drömma mig vidare nu och fortsätta räkna ner till semstern.
Hör av mig snart igen =)

                 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0