Måndag

Så var det måndag igen. Gaaah!
Måndagar suger.

Helgen har varit lugn och mysig.
Janis stack på grabbhelg till Mora, såj ag åkte ut till mamma på landet och spelade kort och drack vin.
Sen på lördan hade vi middag.
Igår skulle vi sola, så vi smorde in oss med sololja och hela baletten, men solen på att gå i moln precis hela tiden, så vi höll på bli tokiga.
Då rensade jag rabatten istället :)

Nu är det bara 10 arbetsdagar kvar till semestern.
Kommer bli de längsta 10 dagarna i mitt liv.
Vi startar semestern med en weekend-x till Visby och Tallin, ska bli så mysigt.
Sen bär det av neråt i landet.

Idag ringer det massor, och jag är helt galet trött.
Men ska försöka svara som tusan så jag får bra siffror :)
Vi hörs.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0