Helgen....

Så var ytterligare en helg över..
Och jag har haft världens bästa.
Helt ärligt.

I fredags åkte vi hem till Frida i Södertälje, som bodde i världens finaste hus med pool och grejer.
Vi drack en massa alkohol och badade i poolen och bara umgicks, hur mysigt som helst.
Sen åkte jag, Janis, Elin och Björne till landet och knoppade där.
Sen gick jag och Elin upp vid nio, och jag körde henne till tåget eftersom hon skulle jobba.

I lördags drog jag, Elin, Lina, Ida och Linnea ihop en Sing-star kväll.
Vi åt pizza, drack en jävla massa alkohol och sjöng massa sing-star.
Sen tankade vi  låtar från Mamma Mia musikalen och sen var även dansen igång.
Blev verkligen jättelyckat, och jag hoppas att alla hade lika roligt som jag.
Vid ett tiden på natten drog Elin ocg Lina iväg på gay-kväll på Berns, och jag, Ida och Linnea stack till Janis som var på reunion från våran klass i högstadiet.
Så reunionen var hemma hos Frallan.
Linnea som var lite rund under fötterna åkte hem i en taxi, och jag och Ida fortsatte dricka massa vin och badade i en badtunna som frallan hade på tomten.
Eftersom att alkoholen fortsatte att flöda, sov vi kvar, och igår vid tolv tiden åkte vi hem till oss.
Tre slagna hjältar låg i soffan och bad om nåd, och käkade skräpmat och tittade på film.
Sen tog vi en tupplur, så Ida åkte hem först vid halv sju igår kväll.
Tack alla underbara människor som var med och gjorde min helg fantastisk!

(Bilder kommer inom kort...)


Kommentarer
Postat av: ida

tack ska DU ha!!! sannerligen den roligaste helgen på länge!! men det tar vi igen till helgen ska du se, men förhoppningsvis med mindre smärta dagen efter...

puss puss från andra sidan kontoret

2008-07-22 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0