Fredag

Igår hade vi After Work på jobbet.
Vi var på våran terass och alla hade med sig egen mat och dricka, så vi åt och drack.
Det var helt sjukt trevligt, och jag blev helt sjukt full.
Har inte vart så full sen jag var 15.
Imorse när jag vaknade bad jag om nåd, men det kom aldrig nån nåd, så jag tog två alvedon och drack snusk- Resorb. Men sen mådde jag iaf lite bättre. Men det kommer bli en lååång dag idag.
Pinsamt!
Jag drack cirkus 2 liter vin själv.
Jag kunde inte prata som folk, och ännu mindre gå ordentligt.
När jag skulle gå in, så ramlade jag över en jäkla krukväxt, som böjdes och låg över hela skrivbordet.
Den stackars växten var helt sne.
Haha.
Sen dansade vi också, och självklart sjöng som stollar.
Jag tror ju att jag är Carola på fyllan, men det låter mest för jävligt ;)
Fast det är roligt, har sett några filmer från igår kväll.
Men jag bjuder på det, haha.
Sen som alltid på fyllan smeds det massa planer, vi ska på partykryssning, ha singstar kväll och jag och Jullan ska åka till Skottland och hälsa på Ida. =)

Idag åker Janis till Mora på grabbhelg, så jag blir gräsänka.
Men jag tror att mestadels av tiden kommer spenderas på landet.
Imorgon kväll ska jag träffa en gammal kompis. :)

Men nu måste jag koppla in mig på telefonen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0