Äntligen Fredaaaag!

Gog morgon underbara människor!

Idag är det äntligen fredag, och ingen är lyckligare än jag.
Gick upp extra tidigt imorse och packade och lyssnade på radio och var på topp.
Vi hade After work igår, och det var supertrevligt.
Blev betydligt lugnare än förra gången.
Vi satt vid samma bord och drack vin och cider och körde "Jag har aldrig..."
Fick veta en massa smaskiga hemlisar om mina kollegor.

Vi åkte hem vid halv nio, och då slängde jag mig i soffan och somnade såklart.
Så jag vaknade lagom till att klockan ringde imorse vid sex.

Nu är det sju timmar kvar tills båten går, och jag är på den.

Ha en underbar helg mina vänner, så hörs vi på måndag! :)

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Nu har jag spanat in din fina blogg sanna, ha så kul på kryssningen nu:)

2008-07-25 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0