3 dagar kvar!

Om tre dagar är det semester!!!

Igår var Jullan och Danne över och gluttade på film.
Vi såg världens B-film som hette "The Nun".
En skräckis om en nunna som återuppstår från de döda och dödar folk.
Haha.
Ni hör ju hur det låter. :)
Det blev ganska sent, så idag är jag skittrött, och chefen har dragit ihop en tävling, där det gäller att göra så många bokningar som möjligt.
Vinnaren får godis, haha.
Jag har som vanligt gett mig fan på att vinna tävlingen, och dessutom har jag Ida i mitt lag! :D
Go Ida Go!

På fredag åker vi äntligen på vår efterlängtade kryssning till Visby och till Tallin!
Ska bli så jävla skönt, 3 dar ombord med mys och god mat.
Och sen att Ida och Jakob åker med gör det hela ännu roligare.
Woho!
Och sen den 4 aug sticker vi på vår resa igenom Sverige.
Snälla, ge mig semester nuuuuuuuuuuuuuuuu!



                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0