Tisdag

Och jag är supertrött.
Tror ni chefen blir glad om jag lägger mig på mitt skrivbord och tar en tupplur? :)

Igår kväll var vi på Ikea.
Jag lyckades faktiskt övertala min underbara man att åka dit.
Det krävdes att jag sa att jag skulle dit och handla en gemensam julklapp åt oss två tillsammans.
Då följde han med.
Vi åt middag där, och tittade runt.
Vi har önskat oss presentkort på ikea av alla släktingar, så vi bestämde vad vi ska köpa för de.

Vår gemensamma julklapp som jag kom på, var ett dubbeltäcke.
Vi ligger ändå under samma täcke nu, som är 120*210 cm.
Nu köpte vi ett som är 240*210.
Så mysigt! :)
Och så köpte vi varsin ny huvudkudde som är specialanpassad för vilken sovställning du sover i.

Vi ska få en begagnad plastgran av mamma iår, och eftersom jag varje år har tema på julgranarna, så blir temat iår blått.
Så jag köpte ett stort set med blå julgranskulor och sånt. :)

Efter Ikea åkte vi hem till mina svärföräldrar och fikade.
Drack kaffe och lite glögg, och så plockade jag och Janis ihop alla hans studentpresenter som han fick för snart tre år sen, som bara stått på hans pojkrum och samlat damm.
Hur fina saker som helst!!!
Jag som har önskat mig typ tårtfat och sånt. Och så har Janis superfina glasgrejer från diverse stora fabrikat, så två kassar kom vi hem med.
Orrefors, Kosta, lasse Åberg, haha.
Allt möjligt :)
Så under helgen ska jag roa mig med att förutom göra en jäkla massa julgodis, göra iordning ivåra köksskåp.

Nu måste jag jobba vidare mina lamm.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0