Onsdag

Den här veckan måste vara den mest långsamma någonsin.
Tror jämt att det åtminstonde är torsdag, men där sekt jag mig.
Det är bara onsdag.
Jag är ledig på fredag, så jag längtar som en tok.
Ska pyssla och knåpa hela dagen lång. :)
Köpt världens bästa julklapp till mamsen och till karln min, och det ska bli grymt kul att ge.

Annars då.. Inte hänt nånting.
Vi var i simhallen igårkväll med Jullan och Danne och badade.
Vi betalade till 20:- och fick även tillgång till bubbelpoolen.
Helt grymt.
Var supermysigt.

På jobbet händer det ingenting.
Det ringer ingenting.
Vi sitter och väntar på samtal hela tiden.
Mellan 8.30-9.30 brukar det ringa på som mest.
Men inte nu, nu tar man två samtal i timmen ungefär, och därför har jag tid att blogga. :)

Vi hörs sen.
Puss



Kommentarer
Postat av: mela

Tack så jättemycket :)

2008-12-10 @ 10:53:11
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0