Måndag

Godmorgon alla snyggingar.

Förlåt för galet dålig uppdatering.
Har inte haft nån blogglust.

I fredags var jag äntligen ledig, eftersom jag jobba helg.
Så jag tog sovmorgon till tio, och satt framför datan hela dan och kollade på diverse filmer.
I lördags jobbade jag som sagt.
Var helt sjukt.
Tre slagsmål, och polis fick tillkallas.
På kvällen åkte vi till min moster på middag.
Mycket mysigt.
God mat, underbara släktingar/familj och sällskapsspel.
I går jobbade jag igen.
Gick lite lättare, hade dock migrän så jag var rätt slut.
Igår kväll var vi hos Janis morföräldrar och firade minijul.
Vi fick julklappar :)
Badhanddukar och pajformar.
Såna där bra-ha-saker när man bor själv.
Så nu ska jag försöka mig på att göra ost och skinkpaj i veckan :)
Nån som har ett bra recept?

I veckan blir det ganska lugnt.
imorgon bjuds vi på jullunch av jobbet.
Sitter på telefon denna vecka, så jag lär uppdatera ganska mycket.
Såå tråkigt! Men jag slutar klockan fem :)

So long bejbs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0