Måndag....

God eftermiddag mina vänner,

Ännu en måndag. En regnig sådan...
Jag har knappt sovit nånting inatt.
Fattar inte vad som är fel med mig.
Jag är hur trött som helst, men ögonen är stora som tefat.
Detta resulterar i ett jäkla humör, och noll motivation.

Vid tre fick jag nog och gick upp och tittade på Sex and the city-filmen på datan.
Kan se den om och om igen, och trots att jag nästan kan alla repliker så grinar jag lika mycket varje gång.
Hört att det kommer en tvåa, och då kommer jag garanterat stå och hänga på låset till biografen.
Helt otroligt hur en serie om fyra tjejer kan bli så bra, och hur en film kan trollbinda en så mycket.
Samma med Mamma Mia, jag får gåshud!

Från en sak till en annan, det är vecka 50 nu...
Det är bara två veckor kvar på det här året.
Shit pom fritt!
Jag har varit grymt duktig iår.
Har handlat klart alla julklappar nästan i Ullared, så det är bara några småsaker kvar.
Och eftersom jag inte får lön förräns den 22, så måste jag åka till Kungens Kurva efter jobbet och handla klart allting.
:)
Det är så roligt at handla julisar, se hur glada alla blir.

Måste sluta filosofiera nu, och fortsätta jobba, så vi hörs bejbs.
Pussimuss


           

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det kan du fethaja att vi ska :)

Men har inte janis en sån där headset med mic grej?

2008-12-08 @ 22:23:27
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0