Fallskärmen

Läste Jullans blogg, och såg att hon kollat in sin fallskärmsfilm.
Jag var bara tvungen att kolla in alla våra bilder, och jag är förundrad och mäkta stolt över att vi gjorde det.
4020 meter upp i luften med ett mini-flygplan, och sen hoppa rakt ut.
Som tur var så var det molnigt, så jag trodde länge att vi skulle landa på de mjuka molnen.
Jag är så jävla bäst!
Jag har kastat mig ur ett fullt fungerande flygplan och hoppat rakt ner.
 :D


Jag, och världens bästa instruktör, samt världens finaste sambo i bakgrunden :)


På väg mot vår avrättning, känns det som...


Stolt eller vad? Min man ser extremt lättad ut.


Stolta och glada fallskärmshoppare. Birka Crew :)


Jag och världens bästa instruktör, min hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0