Dan före dan före doppar-dan!

God morgon mina fantastiska vänner, och förlåt för dålig uppdatering.

Janis har jobbat hela helgen, och jag jobbade extra igår.
Visade sig snart vara dumt, eftersom vi hade så galet mycket att göra.
Helt hysteriskt.
I lördags hade vi myskväll och tittade på Pirates of the Caribbean.
Jag har redan sett alla tre, men Janis hade inte sett nån, så vi tittade på första.
De är så bra, jag älskar Jack Sparrow.
Tycker han är så cool.
Om jag nån gång blir sjörävare ska jag se ut som honom. ;)

Annars har det vart lugnt, ska till kurvan idag och inhandla det sista, sen ska det slås in paket och rimmas.
J och jag ska ha vår egna julklappsutdelning på julaftonsmorgon eftersom vi delar på oss under själva julafton.
han är med sina föräldrar och äter och så, och jag med min feta släkt.
Sen kommer han till mig på kvällen.
Och på juldagen är det bio, har blivit vår tradition att alltid gå på bio på juldagen.
Det är så mysigt.
Denna gång ska vi se Vi hade iaf tur med vädret 2.

Saknar Pillis, hon kommer inte hem i jul.
Vem ska jag nu sitta och skratta med?
Och efter lite för mkt cider fnittra åt det mesta... :)

Måste jobba vidare nu bejbs.
Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0