Dan före dan!

Hej bejbs!

Imorgon är det julafton.
Det är helt jävla sjukt.

Jag har så satans mycket kvar att göra.
Jag trodde att jag var så duktig som handlade klart nästan allt i Ullared, men ju närmare julen kommer, desto mer inser jag att jag glömt ganska mycket.
Jag som skulle bara allt julgodis själv, har hunnit göra en sort, som vi dessutom redan har glufsat i oss.
Jag skulle ha tagit ledigt idag så jag hinner slå in alla julisar, och framför allt, julstäda hemma.

Jag jobbar till sex ikväll, och sen ut och handla det sista julklapparna.
Och dessutom pyssla klart mammas julklapp måste jag göra ikväll.
Gaaaah!
Stress stress stress.

Nu ska jag sluta klaga, det är trots allt julafton imorgon.
:)
Förlåt!

Hoppas ni får en mysig eftermiddag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

GOD JUL!!



Pussa alla lite extra från mig i morrn och glöm inte bort mig när jag är på jobbet!



Älskar er

2008-12-24 @ 00:58:14
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0