2 december

God morgon mina änglar :)

Det är 2 december idag, bara 22 dagar kvar till julafton.
Julia och jag satt igår kväll och spritsade pepparkakor med alla säljarnas namn på, och så delade vi ut de idag, och alla blev jätteglada, så vi ligger på plus-sidan nu :)

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med min chef.
Första ggn sen jag gick i skolan. Har fått ett formulär som jag ska skriva i, så det är ganska roligt.

Helgen är som vanligt fullspäckad.
På fredag är jag gräs-änka eftersom min man har firmafest. Så då blir det mys framför tv.n.
Lördag ska jag parta, och så söndagen börjar med julmarknad på skansen, adventsfika hos Olle och frida (Janis kusin + sambo) och så en tripp ut till stallet och rida med Janis och lillasyster min.
Det är fyra år sen jag red senast, gissa om jag saknat det. :)
Ska bli så roligt, och jag ser verkligen fram emot det.

Den här veckan sitter jag nere i terminalen och reder ut problem som folk har, samt checkar in grupper och liknande, så jag slutar klockan sex.
Men det är det värt eftersom att jag får sovmorgon. :D

I söndags på smyckespartyt var vi hos mamma på L.Essingen.
Vi var i deras nyrenoverade lokal högst upp i huset, och det var verkligen jättemysigt där uppe.
Hur fräscht som helst.
Tog tyvärr inga bilder, men lägger upp senare på de fina smyckena jag köpte.

Annars har det inte hänt så mycket, Freddie och jag funderar på att köpa häst.
Vi har hittat världens finaste fullblod.
Bengan heter han, haha.
Hur det blir med den saken får vi se, det är mest på skämt... ;)
(Du kan vara lugn älskling)

Måste jobba vidare nu, men vi hörs babes!♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att din mamma bor här på Essingen! Hoppas du har en bra dag!

2008-12-03 @ 11:36:28
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Me

Tack så mycket =)

2008-12-03 @ 15:24:42
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/
Postat av: Pernilla

HÄST?! BENGAN?!



Oh my freakin lord. Pernilla flyr landet och allt rasar samman!

2008-12-04 @ 00:45:24
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0