Torsdag!

Tuudeluu!

Ännu en dag på jobbet, endast en dag kvar till helg.
Inatt har jag sovit fyra timmar, liksom resten av veclan.
Det börjar kännas...
Imorgon kväll kommer jag somna klockan 8. :)
Vi ska åka ut till landet och bli bortskämda av mamma.

Igår var vi i Vårberg och grattade min moster som fyllde 36.
Var trevligt, och vi åt massa tårta och snusk.
Sen åkte vi hem och lagade middag, så det blev omvänt.
Kakor och tårta först, middag sen. :)

Idag har vi bokat en kryssning.
Dock inte med vår egna vackra Birka Paradise, nej..
Utan med Siljas nya, Galaxy.
Vi ska åka den 17/10, jag, Jullan, Danne och Janis.
Kommer bli väldigt roligt, men jag och Julia är så bortskämda eftersom vi jobbar på Birka, så vi kommer knappast att handla taxfree. Haha.

Nu sitter jag i butiken och väntar på min lunch.
Den startar om 25 minuter.
Jag ska lunch-dejta med Elin.

Vi hööööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0