Stockholms universitet

När jag var liten bodde vi i en stor villa, med en stor trädgård och med en stor sandlåda.
Jag bodde i den där sandlådan jämt. Ärligt, jag sov nästan i den.
Jag fullkomligt älskade att sitta i den och gräva och drömma mig bort.
Jag satt nog i sandlådan tills jag var 12 och vi flyttade därifrån.
Jag grät bittra tårar över att behöva lämna sandlådan, och än idag kan jag sakna att sitta och gräva och leta.
När jag gick i skolan var jag dessutom extremt intresserad av historia.
Jag hade Mvg i allt som har med historia att göra.
Mitt livs bästa minne är när jag fick åka till medeltidsbyn Birka.

Och så idag, när jag var så uttråkad satt jag och gluttade på Stockholms Universitet och deras utbildningar, och hittade nåt helt fantastiskt.
En utbildning i Arkeologi!
Jag blev så lycklig så att jag nästan kissade på mig.
Skickade genast iväg ett mail till föreståndaren med en massa frågor.
Så förhoppningsvis kommer jag bröja läsa arkeologi på Stockholms Universitet till våren.
Wooohooo!

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0